ValongoBerapa harga pengubah 1000 KVANilai menggunakan standard

  • masa pelepasan:2023-08-11 10:24:13
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:237
  • Penerangan pantas:

    Valongo,Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is

Kandungan artikel

Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

ValongoPemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

Oued ZemKemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.

Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.


ValongoBerapa harga pengubah 1000 KVANilai menggunakan standard



Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

Apabila kuasa output P bagi pengubah sama dengan kuasa input P, efisiensi & ETA; Sama, pengubah tidak akan menyebabkan kehilangan. Tetapi sebenarnya, tidak ada pengubah seperti itu. Energi elektromagnetik pengubah sentiasa menyebabkan kehilangan kunci kehilangan semacam ini adalah kehilangan tembaga dan kehilangan besi. Kehilangan tembaga merujuk kepada kerugian disebabkan oleh bilangan pusingan koil pengubah. Apabila arus mempunyai demam menurut bilangan pusingan koil, sebahagian tenaga elektromagnetik berubah menjadi tenaga dan hilang. Kerana kola elektromagnetik biasanya terluka oleh wayar inti tembaga dengan lapisan mengisolasi,ValongoPemindah 1000 kV, ia dipanggil kehilangan tembaga.

Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

Kesehatan dan KesehatanContohnya, pada tahun -an program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.

Selepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas,ValongoOil immersed transformer foundation, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.


ValongoBerapa harga pengubah 1000 KVANilai menggunakan standard



Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Senarai bahan pemasanganLupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Apa penyebab kegagalan inti pengubah kuasa?

Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.

ValongoAkhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam,ValongoPenukar kotak pengubah jenis kering, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.

Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

ValongoMaklumat produk lain
  • KurbwaAngkat jambatan naik bimbit hidraulikBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan

    KurbwaAngkat jambatan naik bimbit hidraulikBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan

  • KurbwaPembuat bimbit jambatan naik hidraulikMemberi kesan serius kepada margin keuntungan industri

    KurbwaPembuat bimbit jambatan naik hidraulikMemberi kesan serius kepada margin keuntungan industri

  • KurbwaLif mikro rumah tangga kecilCara melatih pengendali

    KurbwaLif mikro rumah tangga kecilCara melatih pengendali

  • MagharPenukar kuasa tenggelam minyak yang disegel sepenuhnyaPenyelenggaraan

    MagharPenukar kuasa tenggelam minyak yang disegel sepenuhnyaPenyelenggaraan

  • CelbridgePlatform angkat hidraulik tetapPenyerahan produk yang mengelirukan

    CelbridgePlatform angkat hidraulik tetapPenyerahan produk yang mengelirukan

  • CelbridgeJembatan naik hidraulik bergerakRajin dalam menjaga dan bersiap sedia

    CelbridgeJembatan naik hidraulik bergerakRajin dalam menjaga dan bersiap sedia

  • ArklowBridge Mobile Boarding BridgePengenalan langkah perlindungan

    ArklowBridge Mobile Boarding BridgePengenalan langkah perlindungan

  • ArklowPembuat jambatan naik bimbitPertahanan berfungsi

    ArklowPembuat jambatan naik bimbitPertahanan berfungsi

  • segera:Peringatan: Maklumat ValongoBerapa harga pengubah 1000 KVANilai menggunakan standard memberi anda ValongoBerapa harga pengubah 1000 KVANilai menggunakan standard oleh syarikat kami, perkhidmatan ValongoBerapa harga pengubah 1000 KVANilai menggunakan standard dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ValongoBerapa harga pengubah 1000 KVANilai menggunakan standard, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ValongoBerapa harga pengubah 1000 KVANilai menggunakan standard. ValongoBerapa harga pengubah 1000 KVANilai menggunakan standard di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ValongoBerapa harga pengubah 1000 KVANilai menggunakan standard, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!